De warmste week opnieuw in De Schorre

Op 10 september 2014

Provinciaal Recreatiedomein De Schorre is van 18 tot en met 24 december opnieuw de centrale locatie voor de ‘De Warmste Week’. Studio Brussel organiseert dan net zoals vorig jaar Music for Life in het recreatiedomein in Boom.

Vanmorgen gaf Studio Brussel het startschot voor zijn jaarlijkse solidariteitsactie. Vorig jaar organiseerde Studio Brussel voor het eerst Music for Life in De Schorre. Ook het concept was anders: iedereen kon zelf een doel opgeven en daar geld voor inzamelen. De Schorre werd omgebouwd tot een gezellig dorp waar iedereen live de presentatoren aan het werk kon zien. Wie de presentatoren echt een hart onder de riem wou steken bleef slapen op de camping.

Na een positieve evaluatie en verschillende overlegmomenten koos Studio Brussel opnieuw voor De Schorre als locatie: “De Schorre is een centraal gelegen domein met veel faciliteiten en is dus perfect als uitvalsbasis voor ’De Warmste Week’. Bovendien is de samenwerking vorig jaar heel goed verlopen” legt Jan Van Biesen, nethoofd van Studio Brussel, uit. Ook Bruno Peeters, gedeputeerde voor groen- en recreatiedomeinen, bevestigt de vlotte samenwerking: “We ontvangen met open armen opnieuw Music for Life in ons domein. De vorige editie was zeer geslaagd en hartverwarmend, daar zetten we graag opnieuw mee onze schouders onder!”

Na de geslaagde editie van Music for life 2013 kiest Studio Brussel er voor om verder te bouwen op hetzelfde concept: luisteraars doen acties voor een zelfgekozen goed doel. Een actie registreren voor Music for life 2014 kan vanaf vandaag via musicforlife.be. Op 1 december geeft Studio Brussel meer prijs over de precieze invulling van ‘de warmste week’.