Music for Life terug in De Schorre

Op 11 september 2014

Music for Life, de jaarlijkse solidariteitsactie van Studio Brussel, keert in december terug naar Boom. Net als vorig jaar vormt De Schorre de centrale locatie voor wat 'De Warmste Week' moet worden.

"De Schorre is een centraal gelegen domein met veel faciliteiten en is perfect als uitvalsbasis voor 'De Warmste Week'. Bovendien is de samenwerking vorig jaar heel goed verlopen", legt Studio Brussel-nethoofd Jan Van Biesen uit. Ook voor de provincie Antwerpen, dat eigenaar is van De Schorre, wordt het een blij weerzien. "We ontvangen Music for Life met open armen", zegt gedeputeerde Bruno Peeters. "De vorige editie was hartverwarmend. We zetten er graag opnieuw mee onze schouders onder."

Music for Life zal van 18 tot en met 24 december in De Schorre neerstrijken. Het concept is hetzelfde als vorig jaar: iedereen kan zelf een goed doel opgeven en daar geld voor inzamelen. Er wordt ook opnieuw een concerttent opgesteld, waar artiesten een benefietoptreden kunnen geven voor een goed doel van hun keuze. Wie er zal presenteren tijdens Music for Life en hoe het programma concreet zal worden ingevuld, wordt op 1 december bekendgemaakt.

Een actie registreren kan al via musicforlife.be.