Provincie zoekt Twitteraars

Op 6 augustus 2014

Toerisme Provincie Antwerpen (TPA) lanceert de nieuwe Twitteraccount @kempenlokaal.

De acht grootste toeristische gemeenten van de Antwerpse Kempen, Geel, Herentals, Hoogstraten, Kasterlee, Lier, Mol, Turnhout en Westerlo, nemen afwisselend de Twitteraccount voor hun rekening. Elke week post een andere gemeente toeristische aanraders en lokale weetjes. Maar TPA wil ook inwoners van die acht gemeenten inschakelen om tips door te geven.

"We zoeken vooral overtuigde Kempenaars met een brede kennis van hun gemeente of stad", zegt Bruno Peeters (N-VA), gedeputeerde voor Toerisme. "Graag twitteren vormt uiteraard een basisvoorwaarde. We screenen de kandidaten even om te vermijden dat er commerciële of andere belangen meespelen."

www.kempenlokaal.be