Bruno Peeters stopt als gedeputeerde

Op 10 oktober 2017, over deze onderwerpen: Provinciale domeinen, Sport, Toerisme
Bruno Peeters

Gedeputeerde voor personeel, toerisme, sport, recreatie- en groendomeinen en veiligheid Bruno Peeters heeft zijn ontslag als gedeputeerde ingediend. Zijn persoonlijke situatie laat hem niet langer toe zijn mandaat ten volle uit te voeren.

Bruno Peeters uit Oud-Turnhout werd in 2012 met 13.580 voorkeursstemmen verkozen in het kiesdistrict Turnhout en startte in december 2012 zijn eerste mandaat als gedeputeerde. Na vijf succesvolle jaren heeft hij om persoonlijke redenen besloten zijn mandaat neer te leggen.

De partij zal intern een opvolger aanduiden. In tussentijd zal Bruno Peeters zijn mandaat verderzetten. Hij blijft wel zetelen als provincieraadslid en als gemeenteraadslid in Oud-Turnhout.

De provinciale N-VA fractie wenst via deze weg haar begrip voor de beslissing en haar waardering voor het geleverde werk van Bruno Peeters uit te drukken.