N-VA Turnhout opent partijsecretariaat in Patersstraat 18

Op 23 februari 2018

N-VA Turnhout opende zondag 18 februari in Patersstraat 18 haar tijdelijk partijsecretariaat. In gezelschap van het lokale bestuur, heel wat leden, sympathisanten en parlementsleden knipte eerste gedeputeerde Luk Lemmens het lint door.

Het partijsecretariaat zal dienen als uitvalsbasis voor de voorbereiding van de gemeenteraadsverkiezingen. “Het is een ideale locatie, in het centrum van Turnhout. We zullen hier onze vergaderingen houden maar ook iedereen die vragen heeft, informatie wil of ideeën wil aanbrengen, is hier welkom, aldus lijsttrekker N-VA Turnhout en Vlaams volksvertegenwoordiger Paul Van Miert.”

Voorlopig zijn we open tijdens de kantoren op maandag en vrijdag en op woensdagnamiddag én op afspraak. Exacte openingsuren en geplande activiteiten zijn te volgen via de Facebookpagina en de website van N-VA Turnhout. Zelf zal ik het kantoor op woensdagnamiddag met veel plezier bemannen, aldus voorzitter en provincieraadslid Els Baeten.”

Het secretariaat moet een open huis zijn waar mensen met ideeën en vragen terechtkunnen en waar je kandidaten en het lokale bestuur kunt treffen om in dialoog te treden. Hiermee wilt de partij ook de drempel verlagen tussen de kiezers en politiek. Iedereen kan hier vrij binnenwandelen. Het is hier, in de Patersstraat 18, dat de Verandering uitgewerkt en voorbereid wordt.

Sinds 12 december zijn er in de provincie meer dan 1000 leden bijgekomen, waarvan 800 sinds midden januari. De N-VA kent een mooie groei in onze provincie en dat is dan ook reden te meer om een prachtig campagnelokaal in Turnhout te openen.”, stelt Luk Lemmens, eerste gedeputeerde bij de provincie Antwerpen. “ Ik ben blij dat we met zijn allen verenigd en sterk aan de kar trekken. Laat dit campagnehuis dan ook symbool staan voor een krachtige N-VA.”