OLT Rivierenhof een succes: 78.000 bezoekers!

Op 4 september 2017, over deze onderwerpen: Cultuur, Provinciale domeinen
Luk Lemmens

De provincie Antwerpen blikt heel tevreden terug op een mooie festivalzomer in het OLT Rivierenhof in Deurne. 78.000 bezoekers en 51 voorstellingen maakten van OLT 2017 één groot feest. Van 24 juni tot 3 september vonden 36 betalende en 15 gratis concerten plaats van artiesten uit binnen- en buitenland.

Gedeputeerde voor Cultuur Luk Lemmens is een tevreden man: “Heel wat concerten waren uitverkocht. Niet alleen internationale sterren als Patti Smith en Franz Ferdinand deden het Openluchttheater vollopen, ook Vlaamse artiesten als Kommil Foo en Arsenal speelden voor een vol huis. De gevarieerde affiche kon heel wat mensen bekoren en ook de Gratis Vrijdagen van het district Deurne waren een succes. Tijdens 7 van de 15 gratis concerten werd de maximumcapaciteit bereikt.”

Facts & Figures #OLT17:

•   81 bands