Els Ceulemans

Adviseur omgevingsvergunningen, omgevingsberoepen, ruimtelijke ordening

Els Ceulemans (°1963) woont in Achterbos en heeft drie kinderen. Ze is jurist van opleiding en werkte jarenlang in een internationaal actief Vlaams Havenbedrijf. Nu is ze aan de slag als adviseur omgevingsvergunningen, omgevingsberoepen, ruimtelijke ordening op het kabinet van Luk Lemmens, Jan De Haes en Mireille Colson. Sinds 2014 heeft ze zich ingezet binnen de bewonersvereniging Geen Gesmos met Ons Bos voor het behoud van een uniek loofbos (Egelsvennen/Haakstraat), onderdeel van de groene long Galbergen-15 Kapellekens. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat ruimtelijke ordening, groenbeleid en mobiliteit haar politieke interesses zijn. In haar vrije tijd gaat Els fietsen, wandelen of leest ze. ‘Ik ben ervan overtuigd dat enkel door samenwerking van en met mensen (binnen bewegingen, ondernemingen, politiek, enz.) de kracht van verandering zich maar echt kan laten voelen. Vandaar mijn keuze om me hiervoor actief te willen inzetten’, besluit Els.